Odborná speciálně-pedagogická péče spočívá mimo jiné:
ve spolupráci s odborníky z oblasti psychologie, psychiatrie, pediatrie a dětské neurologie při hledání optimálních přístupů k řešení problémů našich kmenových i nově přijímaných žáků
v nezávazných osobních konzultacích s rodiči, kteří zvažují možnost využití péče našeho zařízení pro své děti, s prohlídkou školy
v asistenční službě pod vedením pedagogů pro zajištění výuky v rámci individuálních výukových plánů
v intenzivní logopedické péči pro vybrané žáky
ve sníženém počtu žáků ve třídách (ZŠ spec. 4.- 6. žáků, ZŠ 6. - 14. žáků)
v zařazení žáků s věkovým deficitem do vyššího ročníku oproti ročníku, který navštěvovali v ZŠ
v řízeně uvolněném režimu výuky pro žáky 1.-3. ročníku se zařazením relaxačních prvků tak, aby byly odstraněny pocity únavy a dekoncentrace pozornosti